June 9, 2011

kucar!

ASSALAM,

waah,lame tak update blogg.baru balek dari johor.hehe
bes walaupun ade beberapa yang tak diingini berlaku.huh!!
yang pastinya kerja sekoah aku tak siap lagi.aku tau la sikit tapi,huarghh~~taktau nak cakap macam mane!


  • BIOLOGY-chapter 5,mitosis mieosis *wat eva la ejaan dyaa. kena buat mind map
  • PENDIDIKAN AL-QURAN DAN SUNNAH-bab tokoh,buat nota yee
  • PHYSICS-nilah yang aku paling sayang sekali.kena buat PEKA laa!
  • CHEMISTRY-watchout,ade la sikit disiapkann!

asal aku ni macam nak naek gilaaa!
sumone,please help mee~~bukan suruh buat mee ye,
okey,aku nak p buat la ney.BYE

June 1, 2011

berdoalah^^

SALAMU'ALAIK


mehlaa sini aku nak stori.semalam,aku nga la dudukduduk kat sofa berkarat kat rumah aku tuh.then,aku nampak la kad jemputan kahwin warne hijau *tkde kaetan ngan wne font atas tuh>.<
aku bace2 la,spe lak kasi ni ntah aku tk kenal.maybe kawan ayah aku lah kan..pastu aku ditarik dan tertarik oleh stu ape eak nak ckap..ade la dye tulis kat situ..mungkin sisipan sje kutt..sisipan tu sangat3la menarik minat aku utk mmbcny.korg nak tau tk ape dy??haaa,ni la kawe nak tunjuknyy..


"tak perlu mencari teman secantik BALQIS,
andai diri tak sehebat SULAIMAN.
Mengapa mengharapkan teman setampan YUSOF 
jika kasih tak setulus ZULAIKHA.
Tak perlu mengharapkan teman seteguh IBRAHIM,
andai diri tak sekuat SITI HAJAR,
dan mengapa didambakan teman hidup bak SITI KHADIJAH,
kalau diri tak sesempurna RASULULLAH(S.A.W),
Bimbinglah dirinya dan terimalah kekurangan itu sebagai keunikan,
carilah kebaikan pada dirinya,
dan bersyukurlah kerana dipertemukan dengannya"
Tetaplah berdoa pada Tuhan agar dia akan terus menjadi milikmu.


aminn!hehe.sies laa memang bravo la ayat neyh.oke,sampai jmpa lgy.


SALAM:)


 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)