September 23, 2011

bandung

assalamualaikum.hmm,hari esok nak bertolak ke LCCT pergi ke bandung.doakan kami eah.sape kami tu?hmmm,mereka ialah fariez,raja,mujib,amir,mirzam,dol,syue,faratika,pqah usna,amalia,aini,aimi,anis amira dan mirah daud dan termasuk aku sekali.woahh,cuak err!!kitorang pergi seminggu duduk ngan mak angkat kat sana.harap-harap la dapat keluarga yang okey eh.doakan,amin.

okey,tu je nak cakap.takut!gementar seme ad.nanti tgok plak gambar kat sana ekk.

PRAY FOR US :[

September 16, 2011

tiada kerja:/



























































assalamualaikum.haha.tu semua dari tumblr aku lah.hehe.memang tiada kerja:)
aku berblogwalking tadi sambil bace tutorial mereka and aku mencuba.terubah sikit aku punya blog neyh.haha.aku try macam-macam ade yang boleh buat ade yang tak.biasalah,baru belajar.malas nak buat header lagi sebab macam serabut je kan.nanti-nanti la.
 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)