Photobucket

January 2, 2011

ASPURI terSAYANG!



salam semua.wey2,nak tau tak? td aku da pegi anta brg kat ostel.pnat oh!! gi blik iron amek brg2 yg dtggal disitu.hahah.time tu aku sorg je bru smpai kat dorm.kemas2 barang masok loker.ade jgak aku men campak je dalam tu.


then,pegi la kantin usha2 kelas mane yg aku dapat.huu.nak tau?kelas JAGUH aku dpat.erk,org kte duk kelas jaguh ni kena snyap. sbab mmg kelas jguh sblm ni pun snyap. bakal senyap ke aku?dgn budak2 kelas tu yg agak sengal. *sorie yg aku engat nye spe yg duk klas tu ialah 



  • syue
  • arra
  • fara
  • saliah
  • zakiah
  • fasya
  • amira hanis
  • amalia
  • anis
  • izzatie zahiera
  • hilmi
  • anas 
  • hisyam
  • fariez
err.yg tu yg aku egt.sori kpd spe2 yg tak tertulis nme.hmm,taktau la mcm mne nty.aku g cop la loker+meja.harap2 dyorg stuju la..tak silap aku 20 org kot dlm kelas tu.nnty akan dipenuhi dgn budak f4 bru.arap2 oke lah dyorg uh.

oke,ptg ni lpas asar aku blek asrama.huh! akan mnjalani rutin spt sblum ni.
aku akan mnggalkan FAMILY aku.huaa! homesick lg ke agak2ny..

my BIG FAMILY
 SAYANG semua!



bakal mnggalkan FACEBOOK.


bakal meninggalkan BLOG


huuu uuu.sedihny.aku bakal menjejaki ini sekolah-->

dataran INTEGRASI




SBP INTEGRASI TUN ABDUL RAZAK
and 
SITI KHADIJAH MEMBERS, 
here i come!





0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)