September 16, 2011

SELAMAT HARI MALAYSIA

assalamualaikum!oke 1stly nak ucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA kepada semua rakyat malaysia.16 september kan.korang sambut merdeka tak.tadi bangun2 tidur terus ngadap tb nak tengok sambutan kemerdekaan dan hari malaysia.hehe


semalam 15 sept bersamaan bday piqah usna aka gegeh heee.kitoe=rg dak2 f4 yang terpilih pergi la ceramah atau syarahan kot oleh YABhg Tun Dr. MAhathir Mohamad kat UMP.waaa,fest time jumpe.memang teruja gilaa!beliau bercakap la berkenaan dengan kepimpinan.beliau cerita pengalaman menjadi PM selama 22 tahun.wow!


masa sesi soal jawab berderet2 orang beratur nak tanya soalan tapi ada yang tak sempat kerana pengerusi tu kate masa tidak mengizinkan.siansiansian:(
ramai gilaa woo datang.hehe.inilah ghupe pampletnye



kalau nak tengok lagi gambar-gambar beliau klik link ni:)

terima kasih.


0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)