Photobucket

February 6, 2012

alhamdulillah!!

ASSALAMUALAIKUM

harini bile on je pagi-2 hati aku ni terdetik lah nak gi usha-2 sape pemenang contamination yang aku join berzaman dulu tu.yelah,aku ni dah la duduk asrama.payah sket la kan.punyelah gi previous-2 post akak ni.jumpelah jugak pemenang dia pasal contaminantion by killjoys tu.tengok pemenang number 1,2 dan seterusnya bukanlah aku.taknaklah berharap sangat sebab baru first time join contest macam tu.tup-2 tengok pemenang nombor 5 ...

Pemenang kelima :)=no.127 (  http://sns-sitinur.blogspot.com/2012/01/contamination-giveaway-by-killjoy.html ) -permission denied?..

haha,yang lawaknya permission denied.sory eh kak.haritu aku memang aku pergi privatekan sebab ngatkan contest tuh dah ade pemenangnya.huhu.alhamdulillah menang tempat ke-5.tak caye er?lau tak caye tengok ngan mata kepala anda sendiri kat sini --> http://darkhanna93.blogspot.com/2012/02/heyyyy-pemenang-siri-1.html.hadiah yang dberikan adalah seperti di bawah...



5th place

Lens(Pretty Geo Lens ), topup rm5(Misz Adel ), banner(Misz Wany), header(Misz Wany),necklace(FDC),Baucar rm5(Pearl Closet)

tapi aku tak paham cara penghantaran hadiah tu.harap-2 akak tu boleh jelaskan lah ek.yang topup tu aku tak pastilah sebab phone aku dah la guna bil dan jarang-2 sekali nak guna.dah memang budak duduk asramakan.aku nak ucapkan terima kasih kepada penaja contest tersebut dan akak yang telah menge tag kan blog aku nih.kalau tak memang tak dapat den nak masuk contest sebegini rupa.haha.terimakasih juga kepada sponsor-2 hadiah di atas.jasamu dikenang walaupun hadiah tu tak berada di tangan aku lagi.semoga sampai dengan baiknya hadiah tu kat rumah aku.okelah,hari ni aku nak balik sekolah dah.doakan aku dapat study leklok dan tak tidur dalam kelas lagi.sekiann..

ASSALAMUALAIKUM:)





0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)