May 6, 2013

Hadiah selamat sampai | GA dearxila.my

Assalam.sekian lama menunggu hadiah dari seseorang,rupanya hari ini telah sampai.hahah.hadiah tu dari sorang blogger.nape aku dapatkan?sebabnya aku ada join satu gieaway dia.menanglah giveaway tu.siap dapat hadiah esklusif lagi kau.hahah.hadiahnya ialah necklace hello kitty.waalaaweeh.




besar sampul dia tapi bila pegang nipis je.aku pun hairan,hadiah patutnya kecik je kan. rupa-rupanya dalam tu ada sampul kecil yang comel :)



abaikan jari telunjuk ku.hehe.comelkan akak yang lukis tuh.


tengok dalam sampul putih tu ada ni,hailaaa.sangat comel maa. inilah aku first time dapat rantai.hahahahaks :P




terpegun tengok rantai ni.aku suka buat hiasan benda-benda cenggini.lagipun kalau pakai pun memang aku alergik habis lah.cincin dan gelang apatah lagi.tadi pun cuba pakai sekejap,berapa minit lepas tu mula dah alergik kegatalan dia.haahaah.

terima kasih kepada kak dear xila kerana buat giveaway tersebut dan kepada sponsor necklace hello kitty ini:))


 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)