Photobucket

August 13, 2011

13 ramadhan

ASSALAMUALAIKUM.yeah,akhirnya dapat jugak tulis balik blog.ngeee~memang sebelom ni aku agak malas nak tulis.heheee.okey,tadi dalam stu lebih bru balik dr memborong abis-abisan.nak pitam rasenya dah tadi mencari tudung.cari tudung sauk tu ad dah jumpa wrnanya td plain sgt.aku nak beli tudung plain yang biasa tu kat adam farouk tp memandangkan aku pun dah lemah badan nak gi so tak jdla..round2 kat pasar borong then gi la satu tempat ni..




'mak,kak ngah bli selendang pashmina ni je la ek'..labuh je,tak macam shawl laen..mak kte 'reti ke pakai?'..'alaaa,nanti suh akak pakaikan'


huhu,first time weyh nak mencuba  shawl..alhamdulillah labuh..aku tgk org kat sana-sni sume pakai shawl tp ad gak tak menepati syaratnyy..itulah fesyen zaman sekarang.aduh,nak bebel lak kat sini..baju raye taun ni wane kuning kecoklatan,hehe.ade tak wane tu?aahhh,bantai je laa.




pastu gi pantai selamat bli barang2 asramaa.jumpa lak aliya,tegur je la dy...hehee


pastu aku balek dalm kol stu lebey..huishh,lameny la bershopping sambil berpuasa!huuhu..


okey,perut berkeroncang tp tak ley buke lagi.aku nak gi buat nota sejarah lak ni..tapi sebelum tu nak list kan sikit aku punya homework~


FIZIK-mind map
MATH MODE-latihan
PQS-nota
PSI-nota

SEJARAH-nota
BIO-latihan





p/s:doakan oral bi aku mggu depan!

WASSALAM

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)