January 3, 2012

LAST POST before back to school





assalamualaikum semua:)

haih,esok dah nak balek sekolah.
budak duduk hostel kan,jngan nak buat pelik plak.
bagi yang sekolah harian tak duduk asrama tu boleh enjoy masa-2 terakhir korang sbelum pergi ke sekolah kan kan.bestlaa.
bagi yang duduk hostel tu janganlah sedih macam aku nih,bukan homesick lagi.haha.

kite kena teruskan jihad kite.
belajar tuh dikira jihad la kan.
dapat byk pahala lagi tu banding kalau cuti duk umah buat perkara mmbuang mase tuh kan.
yea,aku nak kasi semangat balik sekolah tuh sket kat korang termasuk aku.
sedih memang sedih kan sebab ade segelintir pelajar akan menghadapi peperiksaan besar contoh yang terdekat aku lah.
SPM candidate this year.

bunyinya memang menakutkan tapi bukan boleh makan kite pun kan.
so,CHILL-2 kan diri korang bile balik skolah nanty, jangan monyok la masuk kelas tuh.
ade menyampah lagi la kawan korang tu nanti.
orang nak blek sekolah nak jumpa membe-2 atau kamcing korang tuh kan kan
ngan mereka lah kite jadikan mak ayah bile kat sekolah,eh betul ke?
haa,yelah.mane ade mak ayah kat sekolah.
guru pun termasuk sekali laa.


okey,dah semangat semua?
kalau dah semangat jangan lupa kemslm kat semua kawan korang *haha,sje je

so,di kesempitan ini saya nak mintok maaf kat awok-2 semua.
halalkan makan minum saya kalau penah kasi.
lupakan kata-2 sy kalau pernah mengumpat,mencaci.
mintak maaf la untuk semua tuu:)
kalau ade salah silap dr saya tolong cakap eh.
semua kesalahan tu datang dr diri saya sendiri.
sape lah kite ni nak jadi perfect sangat kan.
saya nak balik sekolah nanti dengan tiada perasaan menyampah,dendam dari sape-2.biar tenang nanti nak belajar kan..
dah la saya ni kurang cerdik,bukan bodoh.
tak baik cakap kite bodoh.lebih baik kurang cerdik..
lagi satu,jangan lupe mention name sy dan kawan-2 yang lain dalam doa korang tau.hee:)
awak-2 semua kan baik.
doakanlah sy ni dalam semua perkara yang baik lah.eak?

lastly,semoga awak-2 sekalian dapat belajar leklok kat sekolah.bagi yang tak sekolah gi la ajar budak kat sekolah kalau rajin.muehehe.
bawak balik semua homework yang dibekalkan ekk.
jangan yg kosong tapi padat dengan jawapan.haha
jangan nakal-2 tau kat sekolah.
nanti cikgu marah.tak dapat berkat cikgu tau.
jadi pelajar yang baik,soleh,solehah,beriman,bertaqwa,pintar,cerdas,cergas dan semua lah.semoga kita semua di bawah rahmatNYA.amin..




pesanan untuk semua:)








_______________________________________________________________



bulan januari ni mesti ade yang  sambut hari lahirkan?
ni ex-dorm mates aku..hari ni besday dia..wah-2,cepat benor lapanbelas tahun.ngee


so kat sini saya nak cakap

SELAMAT HARI LAHIR!!!
yang ke-18.

kasi besar punya.haha.
epi beday kak ecoh.
semoga mendapat result yang cemerlang yee
jangan lupe datang amek result jumpa kitorang budak dorm yang selalu mengade-2 ni.haha.
doakan kami F5 kat sini dapat belajar betul-2.tak jadi mereng sebelum menjawab SPM nanti.hehe.

kenang kami dalam doamu ea.
satu lagi..
SEE U d IPT!

*wakil dorm,muehehe.perasan*


sebelum tekan X merah kat atas tuh,meh denga lagu aku dedikasikan buat korang yang nak kembali ke sekolah tu.hehe:)




SNS17,
 

 

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)