Photobucket

November 5, 2011

bercerita tentang periksa?

assalamualaikum!!


berbicara tentang periksa.mai sume bace!


ok,pekse aku mule dari 17 okt.haritu pekse BM dan sejarah k1.malam sebelum tu aku setudi komsas dulu.sej juz bace gitugitu je walaupun kado ke diri ini lemah dalam matapelajaran sejarah itu.
pagi tuh dorang kasi spot.aku pun sempat la bace sket.sek bek masuk la gak spot tuh.petang tuh sejarah.bolehlah jawab kan sebab bulat-bulat je kejenya.yang taktau tu hentam je lah.harap-harap hentam tu betullah kan.amin.


hari selasa tu pulak periksa BI ngan sejarah paper 2.summary BI payah nak cari point dya.aku pun copyje la manemane yang sesuai si dya.aku dapat tahu result semalam secara tak langsung sebab terjumpa madam kat bilik guru.so,aku ngan saliah pergi la tengok result.alhamdulillah A-.walaupun 70.heee.paling highest pun ayie ngan ainsya - 75.wohhooo.nampak sangat macam tak leh skor kan.mimi kat kelas 4pk tu 77.lagilah hebat.13 orang je A- dalam kelas tu.agak menyedihkan madam jugak agaknya kot.sorry madam :')..sejarah kertas 2 pulak macam hancur gila.esei die aku men bahan je.huhu.sedihnya sejarah.macam cikgu dah habis tanda je.tapi result?taktahu lah :/ aku hanya mampu doakan yang terbaik jek.cikgu hafsah,bagilah saya markah kesian sket --',


hari ketiga plak periksa math mod dan pqs.math mod tu aku bleh target kot tapi takleh yakin sangat,Allah bleh tarik bila-bila je kan.kertas dua tu graf aku buat dua-dua walaupun dia nak satu.cikgu siti tolonglah bagi markah yang oke-oke kat saya yaa.hehe.pqs?laa,Pendidikan Al-Quran dan Sunnah la.perlu hafal hadis banyak.aku buat latihan dalam JUJ alhamdulillah ade yang masuk.sian mek,dia jawab tiga je.padahal kena jawab 4.takpe mek.


khamis tuh tak pekse sebab pergi shah.ade budak thailand datang.kitorang yang pergi bandung tu kena la wat presentation sket an.esoknya la jawab PSI,pendidikan syariah islamiah.budak-budak kasi skop.bolehlah jawab gak walaupun lupe sket.hari jumaat tu balik.paper 1 dapat 31/40.alhamdulillah.kertas 2 ustazah tak abes tanda lagi an.bz saje kan.h0h0


wargh,menyala tak merah ney?hehe.sambung khamis mggu depan tu dengan subjek kimia.huh!lelah dibuatnya.tak engat sangat masuk ape dah.yang pasti skop yang dapat tu.paper 3 tu ntah pape jawab.lau kertas dua lagila kan.seharian menjawab KIMIA.memang chemist lah hari tuh seme orang.heee:)


blink blink.hari jumaat seterusnya pulak.add math\grrrrr/killer lah! dah la pagi tu start ngan add math dulu.mak ai.latihan da buat lenyek je.haduh.aku tak paham la.aku gi jawab soklan number 7 yang orang kate susah tu.aik,soalan number 8 tu lagilah.lepas pekse tu baru aku tau betapa simple nya nak jawab soklan 8 tuh.ishh.tuh la,nape aku taktau!petang tu pekse kertas 1.dalam dewan yang serba panas tuh.ni sebab nak selaras 1 form dalam tuh.mak eh,penuh dewan tuh.154 orang.bayangkan lah.ni memang tak cukup masa lah.papepon aku pkai hentam je.cikgu kate baru kertas 1 yang ditanda oleh cikgu baru.cikgu zizi kate ade gak yang 70 lebeyh dr 80.macam fariez je kan.takpelah,kite tengok nnty.


isnin plak,biologika.lagilaah peningnya.rase nak nanges je :'( tapi tahan je kan.dah memang aku tak banyak study.dalam kelas tak tumpu perhatian.haa,keluar dah ayat skema kan.p1 p2 p3.huh.  =.='
paper 3 la.bace menda lain tp kuar laen.anaerobic ngan aerobic lain kan?yes,tol la tu.buat je report tu hentam nak mampus.


keesokan nya lak arab.aish,baru nak bace pagi tu.mak ehh.sekbek sempat yang durus wa 'ibar tuh.tapi karangan?hancuss~paper 1 same gok.soalan dyaaaaaaa.banyak pakei hentam sajaa.masdar je banyak.alooohhhh,ustaz kan baik.wee


paper last yang killer teramat,physic la kan.huuuu.ni mmang nak nanges tol.kertas dua tuh.essai manyak salah wwooo.cikgu,malu..heeee~mintak maaf cikgu:(  #speechless


last day,pj ngan sivik.huhu.enjoy gilak.mainmain dan tak study langsung kan.tapi hati ni risau paper   punya result.ya allah,bagilah yang terbaik untukku.amin.




huuu,itulah ceritaku.sedeyh nyek.doakan aku dapat flying kaler not flying kick okey?


salam:)

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)