November 8, 2011

kbai.

assalamualaikum semua,kbai?taktahu ke?itu singkatan bagi OK BYE.taktahulah mane datangnya nickname tu.aku tiru je lah kan.actually hari ni nak balik dah.penat dah duk rumah.nak gi sekolah pulak.hehe,ye ye o je kan.malam ni ada MALAM SANJUNG GEMILANG.mc dy biasalah kan mestilah syue ngan ayie.huwaa,hebat-hebat.MSG nilah yang bagi anugerah kat seme yang telah menaikkan nama sekolah kan.alhamdulillah ramai f4 yang dapat tak termasuk aku.aku ni tak aktif sangat sebenarnya kan.tak mampu nak dapat anugerah yang sekolah  bagi.takpe-takpe.bersyukur je lah ngan ape yang ade kan.taktahulah lagi nak pakai baju ape sebab aitu syue cite yang bonda nak wat gempak punya.sebelum ni kitorang pakai baju batik.itu dah menjadi kebiasaan ngan baju batik koy yang dah lusuh tu.haih,teringat plak nak bayar baju batik yang baru ni.hmm..kite tengok je lah nanti bagaimana yaa.satu lagi,petang ni sebenarnya ade rehearsal pemakaian pangkat.huhu.aku dapat la gak naik pangkat dalam pasukan pandu puteri ni.weheee!


esok yang betul-betulnya.harap-harap  berjalan dengan lancarlah kan.amin.sekali ngan tu ade TTS.tempur tanpa senjata oleh pkbm sekolah.whooaa.petang-petang dorang asyik wat latihan nak mantapkan pertunjukan tu nanti.tak sabar nak tengok rasenya.haha,


aku ni nak balik tapi tak packing lagi.teruknya--,  adek aku pun yang sheikh muhd azim tu pun balik petang ni.akak aku ni yang tak balik lagi kan.2 minggu lagi nak sekolah sebelum cuti akhir tahun dan tahun depan nak naik form5 pulak.mak eh.tak sanggup rasanya nak lalui dugaan sebelum SPM kan.takut pun ade.jadi senior dah aku skang ni.takde dah akak nagn abang yang lagi tua dalam sekolah tuh nanti kan.dengan pemimpinan yang baru dilantik aitu.semoga pemimpinan tahun depan berjalan degan lebih baik.amin..


okeylah nak gi onn fesbuk jap,nak tengok menda yang ade pastu nak gi packing.doakan perjalanan aku e sekolah baik-baik aja.till then,ASSALAMUALAIKUMwarahmatullahiwabarakatuh=)

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)