Photobucket

November 18, 2011

muehehehe.

assalamualalikum:)


oyeah,hari ni balik cuti akhir tahun dimana budak-budak SPM meneruskan perjuangan mereka.ermm,banyak perkara yan ingin diceritakan,diluahkan,disuarakan dan macam-macam lagilah.yang pasti aku akan menghabeskan jua penulisan aku hari ni cause pas ni insyaALLAH 9(doa-doakan la) aku tak nak online dah.TEET. *eh,boleh ke? takpe,kite tengok je lah ye sue?hehe


okeyh,first pasal result.alhamdulillah aku dapat 8 A dimana campur-campur la kan A-,A dan A+.dan seterusnya 3B.tapi ni yang teruk sket dari sbelum ni.ade yang dapat stret A,tahniah fariez.10 A pun ade.9A dan seterusnya.okeylah tu kan.korang dah buat yang terbaik untuk diagnostik ni.kite tengok lak ranking SBP yep.doakan yang terbaik.amin.tahun depan maybe dah tak same kelas ngan  budak 4 jaguh tahun ni.hukhuk.sedeyhnyek!hari selasa malam tu ada jamuan kelas bersama cikgu siti dan ckg azizi *memangla dorang kan suami isteri memang best gilaa malam tu makan nasi minyak.ambil gambar tapi afiqah husna tadek gi kem jati diri form 1.lepas iring ckgu balik.sambung ngan men macam-macam.dengan ade speaker dengan mic skali.maklumlah kelas aku tu semua MT sekolah blake tapi tak termasuk aku lah.kemas-kemas semua.lupe plak nak cakap yang kitorang buat kat kantin.




ape lagi eak,asal lupe plak ni.haa,aku bace novel Baju Pengantin Mak Andam lepas periksa aritu.novel tu yang sempat.haha,macam perlu je.memang meleleh la ayer mate ni.haha,kalau nak tengok dari fizikal aku ni memang nampak gila-gila sikit dan macam takde feeling pun.kawan-kawan aku pun cakap macam tu.heh,aku ade jugakla.memang sedih pun bace.sweet.aku sarankan korang bacelah.boleh mantapkan penulisan karangan dengan tambahan ayat-ayat gramatis semua.aku terpikir guane lah dorang yang menulis novel ni boleh pikir nak buat cite-cite yang sedap.ah,lantak dorang lah kan.dah nak camtu nak guane lagi kan.hish ape-apelah.buku sinergi aku tak habis nak bace.novel tu pasal islamic sket lah.takpe-takpe,cool.


ni pasal persekolahan pada tahun hadapan.hal ini bermakna aku dah jadi calon SPM.T_T.hikkk.pagi tadi ade perhimpunan *memang pagipagi ade pon ustaz shamwil cakap tahun depan nak lagi berdisiplin dan patuhi peraturan sekolah itu.perkara biasalah kan kalu duk sekolah kan.tak lari dari semua tu.yang ade perubahannya hari khamis pakai baju rumah ngan seluar slack.whoaa ini best.sebab sebelum ni kena pakai ngan seluar track yang tak sama warna tuh kan.bonda lak suh pakai lencana dan name lau ade.ish,mane nak cari lencana? dah la tahun last.hehe,okeoke.nanti la beli baru.




lagi-lagi,nak cite pasal malam perpisahan dengan form 5 dorm aku.SOBS.mula-mula-mula aku dah tido dah cause ade yang nak packing lagi.then,dorang kejut la sape yang tido tu except OJE yang terlalu kepenatan pergi ke maahad tahfiz.kitorang cakap-cakap la.sedih.dorang da takde dan amanah tu turun la kat kitorang yang form4 ni.sampai pukul satu lebey kurang.gudluck kak ecah,kak syak and kak fatin dalam spm.saya tau anda semua boleh buat.chayok!doakan kitorang yang nak berjuang lagi ni.takut:(


kerja sekolah amatlah belambak.gone ney?nak pergi jejalan lagi.hehe.insyaALLAH boleh jawab.dah la nak SPM tahun depan.memang tak caye sebab macam sekejap je aku baru masuk time form 1 aritu.,tuptup dah nak naik form 5 dah.memang senior lah aku ney walaupun perangai tak berubah lagi kan.hehe.cane la eh tahun depan kan.


okeylah,menda tu je aku nak story kat sini walaupun tadek orang nak bace kan.takpelah.lain kali pulak.assalamualaikum=)

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)