March 16, 2013

RESULT SPM 2012 ! | JOM MASUK U !





assalam semua.bagaimana dengan hari anda hari ini?huii,macam pakar motivasi je kan.malam tadi baru je umum bila keputusan SPM 2012 keluar kat TV3 rasanya.21 MAC 2013 ?yapp..nak info yang lebih sikit boleh jenguk sini..kalau sebelum-2 ni kecoh 20 hb tp tup-2 sehari selepasnya.kira okaylaa.tapi entah,taktahu nak cakap cemana.aku tak pasti apa yang akan terjadi masa hari tu.heeeeeeee.ya allah,takboleh nak bayang slip keputusan SPM 2012 bagi calon A055 ni.mak aii.



teringat lagi jihad nak SPM dulu.dengan kawan-2 semua struggle.wee..sangat indah rasanya bersama dengan kawan-2.khamis ni pula akan bersua kembali.ntah bagaimana gambarannya.semoga semua bekas calon SPM di pusat CP015 serta seluruh negara mendapat keputusan yang cemerlang hendaknya:)

k,stop pasal result.tkperlu fikir lagi.haha



ohh,tadi baru pergi program Jom Masuk U di SASICC,Zenith.tumpang dengan kawan.budak-2 ni ramai nak pergi hari ahad.lagipun ramai yg dah balik PLKN selepas 3bulan bergempur di kem masing.hahah.cuba gi lahad datu plak.huu.gurau-2.atleast,dorang dah ada pengalaman daripada aku kan.haiyaa.ni jeles ngan budak-2 PLKN ni ;)


pergi tadi awal kot,dalam 0830.padahal petang tu ayah aku pergi jugak,nape tak gi ngan ayah aku je kan.haha.masuk,jalan-2 cari U berkenan.penuh beg koy haa.dalam 1145,dah habis pusing-2 dah,ternampak la budak sekolah.fauzan,fikri dan hafizudin.emm,tegur-2 je macam biasa.ehh,sebelum tu jumpa afiqah husna,farhana ngan kawan mereka.then,jumpa shahirah.pastu jumpa khairun najjah dengan hidayahtun.kak hanim,farah aini.hah,terbuktikan bahawasanya ramai yang pergi ke JOM MASUK U tu.crowded yang amat bila dah tengahari tuu.

cakap-2 pasal U ni,aku ni nak sambung kat U mana yek?masuk matrik dulu ke apa?amek bidang apa?hmmm.engineering vs medic vs pharmacist.waduh.tunggu result lah macam tu.inshaa Allah cemerlang:)



''Ya Allah,kau berikanlah keputusan SPM2012 kami dengan cemerlang.bergantung kepada usaha kami selama ini.kami hanya mampu bertawakal dan berdoa sahaja pada saat ini.aamiin.''

2 smile (s) here :

Nadya Bubble said...

Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013 sahaja!

http://bit.ly/cd2aQx

Siti Nur said...

@Nadya Bubble ; in shaa allah

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)