December 16, 2011

SOLEHAH


Finalis SOLEHAH 2011




Assalamulaikum.
weyh,korang tengok tak program realiti Solehah malam tadi?
yang episod penentuan tu.
kat TVAl-Hijrah tuh.
tengok?
bestkan.
aku tengok sampai habis malam tadi.
 ni senarai finalis solehah



semua sekali 10 orang.
dari awal takde penyingkiran.
bagus la,dapatla semua timba ilmu kan.
persembahan awal dia selawat.
jom tengok






macam-2 tajuk yang diorang persembahkan.
nak tahu tak juara,naib juara ngan tempat ke-3?
walaupun korang dah tau kan.
nak gak aku bitau.haha








nilah juara nya.
dapat kereta lagi tuh.ahah.
RM30,000.
banyak lagi la hadiah dye.
wah-2,bertuah gilaa.
tapi jangan lupe sambung dakwah tuh ek,buka  semata-2 hadiah je kan.


bawah ni persembahan diaa.




boleh tahan la gak cara penyampaian dakwah akak ni.huaha.
berbaloilahh!tahniah kak amie sofia:D






yang kedua plak kak wan nor mazuani.
dari kuantan tuu,bangge la sebagai jiran kuantan.huu
tengok persembahan dia plak.
siap buat kejutan lagi:)




ni dapat RM20000.ehekk!
tu je aku tau.




kak nurul eswani.
RM10,000.ohmyyy!


tuh je laa aku nak tunjuk.
kalau nak tengok.
kalau nak tengok finalis yang selebihnya gi sini sini.
cari lah mana-2 korang nak tengok.


haa,ni lagi best.
persembahan terakhir tapi sebelum pengumuman pemenang laa.


okeyy,enjoy!




comel kan budak-2 tu.
kecik-2 lagi dah pandai.alhamdulillah.
bangge mak bapak.


bila plak SOLEHAH ke-2 bakal menyusul?
kita tengok je la nanti.
huu:)
assalamualaikum!

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)