Photobucket

December 22, 2011

PMR 2011



Assalamualaikum semua.
lama tak hapdate belog ini.
takde mase kot.
buat kerja dan online<--hape ntah.
banyak post yang di drafkan.muahaha.
yang ni takleh nak draf lagilah.
sebab teruja sangat.
hari ni result PMR keluarkan.
aku pon sampai termimpi malam tadi.
pelik kan.padahal aku dah lepas dah semua benda tuh.
punyelah caring kat adek-2 ni.cewahh!
aku mimpi 10 orang je stret A.
menda lah kan.
debor gak.
buatnya betul.
malam tadi ayah aku gi buat analisis kat PPD.
balik dalam pukul 12.30.
macam tahun lepas gak kan.

pagi tadi,gi text munira.
adek dorm aku tuh.
dye kate OTW.ohooh.
tak sabar betul aku ni.
dalam sebelas lebey text lagi.
tak balas.cuak lah tu.haha
then,ayah aku balik.
bawak kertas analisis tuh.
cepat-2 tengok.
InSTAR num 2 dalam pekan.
SHAH the first place.
memang camtulah tiap tahun.
hasilnya?
alhamdulillah.

41 daripada 86 stret A
GPS 1.16

meningkat weyhh.
aku pun dengan yakinnya text si munira tadi kate congrats.
sebab aku tahu mesti dia stret a punya.
memang btul pon.
batch aku tahun lepas 38 je and GPS  1.21
malu la plak ngan diorang ni.
trial pon dorang agak teruk sampai kena warning ngan ayahanda.
mungkin tu lah hikmahnya. 
tahniah la kat adek-2 ni.
yang tak berjaya tu ingat,PMR ni sekadar nak tahu aliran ape yang patut amek.
kat adek dorm aku tahniah SYAQIRIN ngan MUNIRAH ngan FARAH.
syaq ngan munir 9A.
farah lak 6A.oke la tuh.
jangan sedey plak farah.
yang dua orang lagi tuh jangan terlebih hepi lak.
tahun depan banyak lagi cabaran.
subjek susah wooo.
\saiko/

haha,teruja betul ngan diorang ni.
sebab dengan ade yang saketnya.
terpaksa pekse kat bilik saket.
farah nasuha,dia stret a gak walaupun jawab dalam keadaan saket.
aku plak sian tengok ustaz bakeri hari-2 datang waktu prep tengok diorang ni.
bertuah gila dapat cikgu penyelaras macam tu.
korang dah buat ustaz bak bangge tau.tahniah.
berbaloi ape yang korang dah buat selama ni.
banggekan sekolah ngan ustaz sendiri.
tahniah,tahniah dan tahniah lagi!
tahun depan rasenya ramai lagila budak sains agame

kepada anda yang membaca ni esp lepasan PMR 2011,tahniah!

okelah,dah lepas perasaan teruje ni.haha.
assalamualaikum!

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)