Photobucket

January 11, 2013

cerita zaman sekolah #1


in the name of Allah the most gracious and the most merciful

mentang-2 aku dah habis sekolah,kena cerita pasal zaman-2 sekolah dahulu.ay,mestilah kan.

haa,pada tanggal 1 Apr 2012,aku ngan seberangkatan kengkawan aku telah mem'benchmarking'kan diri ke sekolah SBP tertentu.haiyaa,ni sekolah punya program la ni.ikut je la.aku telah ditempatkan kat InteGomb/SBPI Gombak.ada kawan-2 yang lain ke SBPI Rawang,Sekolah Sultan Alam Shah(tk pasti mana satu) dengan Sekolah Tunku Jaafar(sepatutnya Sekolah Sains Seri Puteri).

So,pagi Ahad tu kitorang bertolak dengan membawa beg bagai nak pindah sekolah terus dengan buku berlambak.ini serius weh.nak belajar kat sekolah orang,dahlah selama dua minggu.korang ade?haha.ayok,jangan marah.

mula-2 dalam bas tu cikgu cakap nak hantar budak yang benchmark kat rawang.horaayy!boleh la aku tengok sekolah tu.tapi tetibe cikgu plak tukar plan mengikut pemandu bas yang lebih arif tentang perjalanan dan pengurusan masa.cewaah.so,bebudak yang gi Gombak akan dihantar dulu.huk aloh,memangla.dah exit tol gombak,mesti sampai Gombak dulu en.redho je la..

dah sampai tu,kami turun la.sedih pulok rase.dah la wakilnya 10 orang je.cikgu!!!time tu lah rasa macam 'err,takbestnya'.macam-2 la pemikiran aku ni pkir.

tapi,sebenarnya sangat-2 best esp last-2 masa nak balik.taknak balik plak rasa.haha.ok-2,aku pun malas nak tulis panjang-2.kalau nak tulis pun kena berjela-2 dan korang pun bosan pastu aku pun delete post ni pastu ini pastu itu. (-T.T-)

let's the pictures tell the story























ni paling  syahdu skali.heww


banyak lagi yang nak diceritakan melalui gambar.skema dah.tapi maleh ah.aku ni macam dah jadi  promoter dah.takpe-2 boleh gak korang nak pilih InteGomb sebagai pilihan sekolah untuk adik-2.apa aku nak cakap ni bahawa InteGomb sangat hebat tambah-2 lagi Jumperz.haa,ni nama batch diorang.sangat membantu,bekerjasama macam wonderpets,saling memahami.ni apa yang aku dapat tengok la.mungkin ada lagi perkara-2 yang lebih ohsem yang aku tk dapat lihat.sekolah ni memang hebat lah.thumbs up InteGomb and Jumperz!


sori kalau ada terkasar bahasa ya,
 InteGombians (Y)

ikhlas,
   






 

0 smile (s) here :

 
Copyright sns-sitinur.blogspot.com :)